Heijmans Woningbouw

Kwaliteit maak je met dienstverlening

Als de bewoners van de huizen die wij hebben gebouwd niet tevreden zijn, is ons product niet geslaagd. Heijmans wil continu de hoogst mogelijke kwaliteit leveren. Kwaliteit wordt niet alleen afgemeten aan de technische en bouwkundige aspecten, maar ook aan de tevredenheid van de bewoners en de serviceverlening gedurende de bouw. Heijmans ontwikkelt en bouwt huizen waar de markt om vraagt. Bouwprestaties.nl is een van de plekken waar blijkt of wij dat goed doen. De site ondersteunt onze ambities: een klantgericht bouwbedrijf dat hoge kwaliteit levert en transparant is in haar gedrag.

Totale Score

6.8

Gebaseerd op
629 beoordelingen

Scoreverdeling

Hoe scoort de bouwer op de volgende punten:

  • Kwaliteit algemene organisatie6.7
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase6.8
  • Kwaliteit bouwfase6.9
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase6.6
Deze onderneming heeft 622 overige reviews.
Woningen beoordeeld in deze reviews hebben een opleverdatum ouder dan twee jaar en worden niet meegenomen in de Totale Score. Zie Over de cijfers.

Reviews Heijmans Woningbouw

Sorteren op:

Alleen reviews die meetellen in de Totale Score

Scoreverdeling
  • Kwaliteit algemene organisatie6
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase6
  • Kwaliteit bouwfase7
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase6
  • Totaalscore6.3
Deel deze beoordeling met uw vrienden

Toegevoegd 24-04-2017

Anoniem uit Leiden

Geen fijne communicatie

Weinig flexibiliteit, weinig meedenken met bepaalde woonwensen en wat daar tijdens de bouw dan alvast voor aangepast moet worden.

Scoreverdeling
  • Kwaliteit algemene organisatie4
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase4
  • Kwaliteit bouwfase5
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase5
  • Totaalscore4.5
Deel deze beoordeling met uw vrienden

Toegevoegd 23-04-2017

Anoniem uit Waalwijk

Arrogant, niet-klantvriendelijk

De organisatie van Heijmans werkt niet klantgericht. Heijmans is verantwoordelijk voor de juiste oplevering van de woning, maar leggen veel van deze verantwoordelijkheid bij de koper. Waarschijnlijk met de achterliggende gedachte dat als de koper niets zegt ze makkelijk wegkomen....

Scoreverdeling
  • Kwaliteit algemene organisatie4
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase6
  • Kwaliteit bouwfase6
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase6
  • Totaalscore5.5
Deel deze beoordeling met uw vrienden

Toegevoegd 23-04-2017

Ter Schiphorst uit Waalwijk

Slechtste kopersbegeleider ooit

Over allerlei veranderingen werd moeilijk gedaan. Een grotere schuur ,het plaatsen van een plakplaat,extra goep plaatsen,gasleiding in kamer niet geplaatst,stroompunt buiten t niet geplaatst daarna op verkeerde hoogte. Lekkage gehad ,is nu verholpen maar het plafond moet nog bijgewerkt worden door de stucadoor. Buitendeur is verschrikkelijk slecht geschilderd. We wilden andere binnendeuren,maar onze koperbegeleider had gezegd dat we voor deze deuren hadden gekozen wat absoluut niet waar is.

Scoreverdeling
  • Kwaliteit algemene organisatie7
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase7
  • Kwaliteit bouwfase7
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase7
  • Totaalscore7
Deel deze beoordeling met uw vrienden

Toegevoegd 18-04-2017

Van den Beuken uit Waalwijk

Nog niet klaar klacht van de douche

Nog niet opgelost tegelwerk

Scoreverdeling
  • Kwaliteit algemene organisatie7
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase7
  • Kwaliteit bouwfase7
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase8
  • Totaalscore7.3
Deel deze beoordeling met uw vrienden

Toegevoegd 18-04-2017

De Lange uit Pijnacker

Een goede bouwer

De aannemer moet goed de onderaannemers in de gaten blijven houden. Als koper wil je kwaliteit voor de lange termijn.

Heijmans Woningbouw
Google rating: 3.4 sterren - gebaseerd op 629 reviews

Rotterdam, Stadskantoor

Keijzershof, Pijnacker

Noorderhaven, Zutphen