Bébouw Midreth

Deze bouwonderneming is aangesloten bij de Stichting Klantgericht Bouwen. Kopers van dit bedrijf worden automatisch benaderd met het verzoek een beoordeling te geven over de kwaliteit van dit bedrijf.

Totale Score

6.0

Gebaseerd op
48 beoordelingen

Scoreverdeling

Hoe scoort de bouwer op de volgende punten:

  • Kwaliteit algemene organisatie6
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase6.2
  • Kwaliteit bouwfase6.4
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase5.3
Deze onderneming heeft 42 overige reviews.
Woningen beoordeeld in deze reviews hebben een opleverdatum ouder dan twee jaar en worden niet meegenomen in de Totale Score. Zie Over de cijfers.

Reviews Bébouw Midreth

Sorteren op:

Alleen reviews die meetellen in de Totale Score

Scoreverdeling
  • Kwaliteit algemene organisatie9
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase7
  • Kwaliteit bouwfase7
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase8
  • Totaalscore7.8
Deel deze beoordeling met uw vrienden

Toegevoegd 14-09-2017

Anoniem uit Almere

keurig werk en goed contact met deskundige medewerkers

Correcte bedrijf met correcte medewerkers die duidelijk en vriendelijk communicaren

Scoreverdeling
  • Kwaliteit algemene organisatie6
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase7
  • Kwaliteit bouwfase7
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase7
  • Totaalscore6.8
Deel deze beoordeling met uw vrienden

Toegevoegd 01-09-2017

Anoniem uit Almere

niet punctueel, oplevergebreken aanpakken duurt lang

Contact met de aannemer en opzichter was redelijk te noemen. Na de opleverkeuring en gebleken gebreken 2 maanden na oplevering nog niet alles opgelost. Vooraf werd de opleverdatum keer op keer uitgesteld.

Scoreverdeling
  • Kwaliteit algemene organisatie7
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase5
  • Kwaliteit bouwfase8
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase5
  • Totaalscore6.3
Deel deze beoordeling met uw vrienden

Toegevoegd 30-08-2017

Anoniem uit Almere

Bebouw werkt netjes en serieus en degelijk. Voor details is het moeilijk contact te vinden wanneer niet naar de bouwplaats wordt gegaan.

Eenduidige vragen moeten eenduidig kunnen worden beantwoord en accuraat worden afgehandeld zo dat deze niet blijven zweven. Dat dit niet altijd eenvoudig is begrijpelijk. Maar zorg er dan voor om op tijd een gepaste terugkoppeling te maken die uiteindelijk nog tot een resultaat leid.Dat dit moeilijk is te beheren in communicatie is bekend.

Scoreverdeling
  • Kwaliteit algemene organisatie2
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase2
  • Kwaliteit bouwfase2
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase2
  • Totaalscore2
Deel deze beoordeling met uw vrienden

Toegevoegd 30-08-2017

Anoniem uit Almere

Totaal geen communicatie na oplevering voor oplevergebreken

Oplevergebreken is nog steeds niet gedaan na bijna 3 maanden

Scoreverdeling
  • Kwaliteit algemene organisatie6
  • Kwaliteit oriëntatie/verkoopfase6
  • Kwaliteit bouwfase7
  • Kwaliteit oplevering/nazorgfase4
  • Totaalscore5.8
Deel deze beoordeling met uw vrienden

Toegevoegd 28-08-2017

Anoniem uit Almere

Vriendelijk en meedenkend, maar op het eind slordige afwerking van gebreken.

De gebreken die opgelost moesten worden zijn erg slordig en ondeskundig "opgelost". Sommige dingen zijn helemaal niet opgelost. In die zin ben ik teleurgesteld in BeBouw. Medewerkers zijn desalniettemin erg vriendelijk en meedenkend bij het oplossen van problemen.

Bébouw Midreth
Google rating: 3 sterren - gebaseerd op 48 reviews

Tekst 1

Tekst 2

Tekst 3